Nákupní ceny - marže/sleva

 Se svým zákaznickým číslem VŽDY nakupujete výhodněji! Za velkoobchodní cenu = cena bez marže (začínáte na základní ceně A = bez 20% marže). Platí už pro Vaši první registrační objednávku. Navíc nemáme žádný poplatek za registraci ani žádné povinné odběry či limity. Velkoobchodní cena A platí po celou dobu platnosti zákaznického čísla/registrace. Aktivnější poradci mohou navíc nakupovat ještě výhodněji!

Máme tři nákupní ceny – A, B, C.

Jeden měsíc si svou aktivitou (svými vlastními objednávkami ) vytváříme podmínky, za které budeme nakupovat v následujícím měsíci (a to pouze v následujícím měsíci).  

Sazby marže -  nejedná se o slevu z katalogové ceny, ale naopak o přirážku k ceně nákupní! (viz níže) V Euroně máme marže 20%, 25% a 30%.

Měsíční objem osobních bodů (os. BO)
Marže/nákupní ceny
0 – 99 BO  ....  Cena A – koeficient 1,20
100 – 199 BO  .... Cena B – koeficient 1,25
200 BO a více  .... Cena C – koeficient 1,30
 

Př. Zaregistruji se v lednu a objednám celkově za 111 BO. Na únor mi tak vzniká nárok na ceny B.
V únoru nakoupím celkově za 280 BO. Pro březen jsem si tedy vytvořila nárok na nejvýhodnější nákupní ceny C.
V dubnu například ale jedu na dovolenou na Bahamy J, takže nenakoupím nic = získám 0 BO a v květnu proto opět budu nakupovat za základní ceny A.

Jak vypočítám svoji nákupní cenu pro příští měsíc?
Katalogová cena (mých objednávek v tomto měsíci) děleno příslušným koeficientem marže A, B nebo C (viz tabulka). 

KC / 1,2 = nákupní cena A
KC / 1,25 = nákupní cena B
KC / 1,3 = nákupní cena C

Pozor! Doplňky (katalogy, lahvičky apod.) mají stále stejnou cenu, nevztahují se na ně koeficienty. Stejně tak se nepočítají do limitů pro výpočet marže pro další měsíc.
VÝJIMKA: Některé doplňky jsou bodované!!! (hrníček Eurona, USB flash disk, box Eurona se vzorky aviváží, prázdný box na vzorky aviváží), do limitů pro výpočet marže se však nevztahují. Neplatí tedy vždy, že 100 BO objednávka = 25% marže pro příští měsíc a 200 BO objednávka = 30% marže.

Vždy, než odešlete objednávku, klikněte na „Přepočítat marže a body“ – tam se dozvíte všechny důležité informace ( jaký je aktuální stav).

Pro zjednodušení - nikdy nepoužívejte v souvislosti s výhodami registrace slovo SLEVA.

 

Rozdíl mezi slevou a marží

Sleva a marže se počítají zcela jinak. Pokud někomu nabídnete slevu 20% místo nákup bez marže 20%, jde o úplně jiná výsledná čísla! Váš zákazník by se mohl cítit podvedený a vy můžete vypadat jako podvodník.

Sleva se odečítá od konečné ceny produktu. (100% je v tomto případě konečná, katalogová cena produktu, od které odečtete 20% z těchto 100%)

Eurona však výrobek vyrobí. K této ceně PŘIČTE naší obchodní přirážku nebo-li marži a tak stanoví cenu katalogovou.

Př. Aviváž - nákupní cena A je 165,88 Kč. Ceny A mají obchodní přirážku 20 %. PŘIDÁM tedy 20 % ke 165,83 Kč a vyjde mi 199 Kč. A to je katalogová cena.

Viz obrázek s lahví Aviváže s kondicionérem.

 

Pokud někdo nabízí díky registraci, slevu. Je to chyba. U aviváže by to bylo takto: 199 Kč – 20 % = 159,20 Kč Rozdíl je 6,63 Kč. Na celém balíku už to bude mnohem víc.

Video o maržích od Rubínové TOP manažerky Ester Kubzové.  (22:32)

 

Další lekce z kategorie Jsem nováček