Blog

Poznej svou cílovou skupinu a rozjeď to naplno :)

Klíč k úspěchu ve Tvém on-line podnikání: Identifikuj svou cílovou skupinu

Cílová skupina: V on-line podnikání je klíčové rozumět své cílové skupině. V tomto článku prozkoumáme, proč je znalost cílové skupiny nezbytná a jak může být Tvým klíčem k úspěchu. Cílová Skupina: Proč je její znalost klíčová? Efektivní komunikace s konkrétním publikem je základem pro budování úspěšného on-line podnikání. Díky znalosti svých potenciálních zákazníků a toho, co řeší, potřebují a proč to potřebují,...

3+1 důvod, proč Ti „nevychází“ to, co si přeješ

Pojďme se společně dnes podívat na 3+1 důvod, proč Ti nevychází to, co si přeješ. Přemýšlela jsi někdy nad tím, proč to tak je? Proč se někomu plní všechno, na co si jen vzpomene a Ty si něco vysníš a ne a ne k tomu dojít? Tvůj cíl se často spíše vzdaluje a možná už Ti pomalu dochází síly i trpělivost. Z jakého důvodu...

Zrcadlení v podnikání aneb Tvoji klienti jako Tvoje zrcadlo

Zrcadlení, znáš? Možná jsi o něm slyšela v souvislosti se vztahy, partnerskými vztahy, rodinou, stejně tak to ale funguje s našimi zákazníky a klienty. Co je zrcadlení? Tento pojem pojmenoval poprvé Sigmund Freud v roce 1890 jako obranný mechanismus ega. Freud říkal, že člověk své vlastní negativní vlastnosti připisuje ostatním. Zrcadlení však může být i pozitivní. Naštěstí totiž nezrcadlíme jen negativní stránky, ale...

Jak proměnit sledující v nakupující?

Nakupující vs. sledující a především… PROČ MNOHO ONLINE PODNIKATELŮ DŘÍVE SKONČÍ, NEŽ VŮBEC POŘÁDNĚ ZAČNE? V mnoha případech je tomu tak proto, že mají strach, že budou lidi obtěžovat tím, že se jim budou připomínat. Budou jim opakovaně dávat nabídky, nebo je oslovovat s obsahem zdarma. A tak jim raději maily neposílají, na FB dávají příspěvky, které nesměřují...

Kdo je Tvůj zákazník? Opravdu je to každý?

No, kdo je můj zákazník jsem teda absolutně netušila. Asi každý, kdo chce pracovat s Wordem? Možná někdo, o se o Word zajímá? Nebo že by někdo, kdo dělá v kanceláři? To byly přesně moje myšlenkové pochody na začátku mého podnikání, kdy mým tématem byl Word. Výsledkem této nepříliš zdařilé dedukce bylo, že prostě mým zákazníkem bude každý, kdo si...

Jak se nastavit na úspěch? (A na cokoliv jiného)

Nastavit se na úspěch? To jde??? Jde a podle mě je to dokonce nezbytné, pokud chceš uspět a nejsi tak nastavena přirozeně. Nastavit se na úspěch? Nastavit mysl na úspěch? Snad strategie, postupy, plány, ne? Možná Tě napadlo. Možná, ale…. Jen si to představ. Máš nejlepší strategie, nejlepší akční plán, nejlepší know-how, ale jsi nastavena na neúspěch. Tvoje mysl Ti neustále...

Jak jsem rozpohybovala změny ve svém životě i podnikání

Změny byly nevyhnutelné a bylo to více než jasné… Ale pěkně popořadě :). V onlajnu se pohybuji od roku 2016 a jak už jsem zmiňovala v jiném příspěvku, svoje podnikání jsem málem vzdala a jednou málem pohřbila- svou vinou. Teď jsem se svým podnikáním v souladu. Ale… Nebylo to tak vždycky. Až v poslední době si začínám uvědomovat, co se vlastně stalo,...

Jak vytvořit COVER v programu ZDARMA?

Potřebujete cover pro váš e-book nebo nový on-line kurz a nevíte, kde a jak ho vytvořit? Věřte, že to není žádná věda 😉 Mám pro vás snadné řešení… Vytvořte si 2D obrázek v Canvě (www.canva.com). 2. Obrázek si uložte do počítače. 3. Otevřete tento odkaz: https://smartmockups.com 4. Vyberte si z nabízených možností. 5. Vyberte si z nabídky, která se vám objeví...

K on-line podnikání jsem přišla náhodou a netušila jsem, že se mu budu věnovat…

Ahoj Verčo, děkuji za to, že posdílíš s dalšími lidmi své zkušenosti a prožitky. Vím, že tvá cesta nebyla snadná… Můžeš se prosím naším čtenářům představit? Mé jméno je Veronika Lacinová, jsem zakladatelkou e-shopu LACASPORT a v současné době tvořím e-shopy a weby pro své klienty, jsem také autorkou e-booku pro začínající e-shopaře Úspěšný e-shopař a autorkou knihy Cesta z temnoty mojí duše,...

5 důvodů, proč si zamilujete on-line kurzy

On-line kurzy jsem si zamilovala a hned vám řeknu i proč. Možná si říkáte, že to jsem říkala třeba i u živých vysílání a věřte tomu, že jsem nelhala :). Tady se to všechno pěkně propojí… E-book, vysílání, video, text, prostě všechno. On-line kurz vám přinese užší kontakt s klienty On-line kurzy jsou super pro prohloubení vztahu s klienty. Moje zkušenost...