Živé vysílání na téma jak podpořit růst svého podnikání najdete ZDE.
Je nadšená tvůrkyně hedvábných kousků do vašich skříní. Dělá svět barevnější a obléká ženy do hedvábí. Dostala do vínku velký DAR. Má citlivý radar na vnímání barev. Prožívá barvy každou buňkou svého těla.
Barvy ji dokážou rozvášnit. Této vášni pouští uzdu při práci s hedvábím i na plátně. Do každého výrobku se otiskne kousíček tvůrce, kousek jeho duše. Tento originální otisk najdete v každém jejím výrobku. Umírá ve výtvarných potřebách a ateliér je jejím „obývacím pokojem“ ♥.
Více o Ladě najdete na jejím webu www.zenavhedvabi.cz
Jako asi každý jsem trochu s vysíláním otálela. Nevěděla jsem, co mi to přinese a co od toho můžu čekat. Ale ze všech stran jsem slyšela, jak je to super pro podnikání a tak, takže jsem se rozhodla do toho pustit. Sice ani teď nevysílám nijak pravidelně, ale není to pro mě takový strašák.
Nicméně, jednou jsem malovala obrovský hedvábný šátek a řekla jsem si, že je to možná dobrý nápad ukázat lidem v živém vysílání, jak ten šátek vypadá a jak ho případně uvázat. Ukázalo se to jako skvělý nápad. Po odvysílání tohoto živého vysílání jsem pod ním měla spoustu komentářů, lajků a shlédnutí a kromě toho mi ještě ten večer přišla objednávka na dva podobné šátky. To považuji za mega úspěch.
Než jsem s vysíláním začala, hlavou se mi honily myšlenky, že přece prodávám fyzické produkty, tak o čem bych jako já měla vysílat? Nicméně jsem přišla na to, že je důležité to zkoušet a najít si tu svou cestu.
Samozřejmě, možná všichni, kdo se do živých vysílání pouští, mají v sobě obavy a strachy. I já je měla, resp. mám je pořád, i když nejsou tak silné a už mě tolik neovládají. Ale já věděla, že do toho chci jít a že chci tímto směrem své podnikání posunout. Takže jsem ve finále ráda, že jsem se do toho pustila a věřím, že to ještě ten správný přínos bude mít.
Jestli se u mě něco změnilo od doby, co jsem začala vysílat? Asi je to hlavně o tom, že jsem více vidět, resp. jsou více vidět moje výrobky, myslím, že o mně ví více žen a to mě těší. O to hlavně jde, abych se dostávala více do povědomí hlavně žen, mé výrobky jsou pro ženy.
V tom, že jsem se konečně odhodlala začít vysílat, mi hodně taky pomohla uzavřená vysílací skupina a vysílací profil. Člověk je klidnější, když ví, že to zatím nejde mezi širokou veřejnost, ale sleduje to pár desítek známých tváří z kurzu, kteří si procházeli nebo procházejí těmi stejnými obavami, těmi stejnými strachy.
A na závěr vás možná pobavím historkou ze zákulisí… Před každým vysíláním se tady připravuju, jak fyzicky tak psychicky. Mně to funguje tak, že si k tématu vysílání napíšu vždycky pár bodů, ale pak si to musím párkrát zkusit odříkat, jako bych už vysílala.
Tak zjistím, že ještě chci k tomu něco říct nebo naopak něco vypustím. Samozřejmě, na některé věci pak stejně zapomenu a neřeknu je. Ale v tom je právě i kouzlo živých vysílání. A tak tady vždycky stojím před tím červeným tlačítkem, potí se mi ruce a pořád to oddaluju. Asi tak po hodině (fakt to dost rychle utíká) to teda nakonec zmáčknu. Resp. postupně se ta doba zkracuje, ale na začátku to byla fakt hodina.
Tohle by měl vědět KAŽDÝ začínající podnikatel
Ušetřil by si spoustu nervů, času i peněz...